Duo Rossi

Barnekonsert: Duo Rossi og Wolfgang Plagge

Oslo kammermusikkfestival avholdes 4.–15. august 2023. På programmet står det blant annet flere barnekonserter, og en av disse vil være i Vigelandmuseets Borggård. Hit kommer klovneduoen Duo Rossi, som blir akkompagnert av musikk fra Wolfgang Plagge.

Duo Rossi har hatt stor suksess som artister på Sirkus Arnardo de siste sesongene, men også på festivaler og arrangementer i Europa for øvrig. Rossi-familien har vært klovner i hele syv generasjoner, helt siden Solkongens tid! Hva som venter oss, vet vi ikke helt. Men det vi vet, er at når vi kobler sammen Wolfgang Plagge og disse to vaskeekte klovnene, blir det stor og sjelden underholdning for hele familien. Den lune borggården til Vigelandsmuseet skaper en vakker ramme rundt denne formiddagens familiekonsert.

Her kan du bestille billetter.

Les mer på oslokammermusikkfestival.no.