Skulpturverksted. Foto: Øyvind Andersen

Skulpturverksted for barn med Gisle Harr: Hvem er din helt? FULLBOOKET

Bli med på skulpturverksted med kunstner Gisle Harr!

Hvem er din helt? Et familiemedlem? En venn? Kanskje en karakter fra en film eller en bok? På dette verkstedet viser Gisle deg hvordan du kan lage din egen helt i leire. Du kan lage en portrettbyste eller en skulptur i helfigur. Ta med bilder av den du vil modellere, eller bruk fantasien til å finne på din egen superhelt!

Verkstedet er for barn mellom 7 og 12 år, og arrangeres søndag 11. og 18. februar. Verkstedet er gratis, men krever påmelding. Det er kun 12 plasser per verksted og førstemann til mølla. Påmelding gjennom TicketCo.

Oppmøte utenfor Vigelandmuseet. Verkstedet varer i 2 timer.

Tips! Foresatte kan booke seg inn på omvisning i museet i samme tidsrom! Påmelding gjennom TicketCo.

Om Gisle Harr

Gisle Harr har arbeidet med skulptur i 20 år og er kjent for sine miniatyrportretter av mennesker i hverdagslige situasjoner. Han har også lang erfaring med kurs og undervisning for både barn og voksne.

Verkstedet er gjort mulig med støtte fra Sparebankstiftelsen DNB.

Leireverksted. Foto: Øyvind Andersen Leireverksted. Foto: Øyvind Andersen Leireverksted. Foto: Øyvind Andersen Leireverksted. Foto: Øyvind Andersen Leireverksted. Foto: Øyvind Andersen Foto: Øyvind Andersen