Besok be274878f190bd0207288d598ebfac49

Gratis dag i Vigelandmuseet + Familieverksted

19. mai er siste dag for utstillingen På besøk med Anne-Karin Furunes, og i den forbindelse har vi gratis inngang i Vigelandmuseet!

Vi vil også ha gratis familieverksted denne dagen kl. 12.30, 13.30 og 14.30. Her kan du la deg inspirere av skulpturene i museet, og lage din helt egen skulptur i leire i Vigelands eget arbeidsrom. Det vil være en profesjonell veileder tilstede som vil hjelpe deg i prosessen.

Det er kun plass til 30 personer i verkstedet samtidig, derfor er det satt opp tidspunkter for innslipp i verkstedet. Det kan derfor oppstå kø. Deltagelse krever ikke påmelding. En ledsager må være med barn i verkstedet!

Barnevogner er dessverre ikke tillatt i museet, men vi har barnevognparkering i museet og i borggården.

Velkommen til Vigelandmuseet!