Elise Storsveen i Vigelandmuseet. Hetebølgene (detalj). Foto: Øystein Thorvaldsen.

Verksted for barn: Selvportrett med Elise Storsveen

Vigelandmuseet inviterer til verksted for barn med kunstner Elise Storsveen søndag 23. april 2023. Verkstedet er fullbooket!

Hva er et selvportrett? Må det ligne på en selv? I dette verkstedet lar vi oss inspirere av Elise Storsveens fargerike univers, og lager et kjempestort selvportrett. Storsveen gir en innføring i ulike tegne- og maleteknikker, og barna får jobbe med store formater og leke seg med farger og mønstre.

Verkstedet er for barn mellom 6 og 10 år.

Verkstedet er gratis, men krever påmelding. Det er kun 12 plasser og førstemann til mølla. Påmelding gjennom TicketCo.

Oppmøte utenfor Vigelandmuseet. Verkstedet varer 1,5 timer.

Tips! Foreldre kan booke seg inn på omvisning i museet i samme tidsrom! Påmelding gjennom TicketCo.

OM ELISE STORSVEEN

Elise Storsveen (f. 1969) er kunstner og kurator. Hun arbeider med ulike teknikker og uttrykk, med hovedvekt på collage, tekstil, maleri, installasjon og skulptur. Til utstillingen i Vigelandmuseet har Storsveen laget tre tekstilverk som sammen gir utstillingstittelen Hetebølgene.

Les mer om utstillingen her.

Verkstedet er gjort mulig med støtte fra Sparebankstiftelsen DNB.